Výmena tovaru a reklamácia
Venujte prosím pozornosť nižšie uvedeným informáciám, ako postupovať pri výmene, vrátení alebo reklamácií produktu zakúpeného na e-shopu Actisport.
Vrátenie tovaru v 14-dennej lehote
Pri nákupe tovaru cez internet máte právo ho podľa ustanovenia § 1829 odst. 1 občianskeho zákonníka do 14dní vrátiť bez udania dôvodu. Vrátený tovar však musí byť neopotrebovaný, nepoškodený, so všetkým príslušenstvom a v originálnom obale. Pokiaľ príde k nejakému opotrebovaniu alebo nedostatku, bude navrátená čiastka znížená o hodnotu, ktorá je na opravu tovaru na pôvodný stav nutná alebo o hodnotu opotrebovania, ktorú posúdi predajca.
K tovaru je nutné priložiť písomnú žiadosť o odstúpení od Kúpnej zmluvy, doklad o nákupe, meno kupujúceho a číslo účtu, na ktorý budú financie vrátené.
Nie je možné vrátiť tovar upravený na mieru, napríklad lyže s namontovaným viazaním alebo lyžiarske topánky.
Výmena tovaru
Ak Vám nesedí veľkosť, farba alebo iná vlastnosť tovaru, môžete ho v 14dennej lehote zaslať späť na našu adresu a my tovar vymeníme za iný.
Ku kompletnému a nepoškodenému tovaru priložte doklad o kúpe a pripíšte, za čo presne chcete produkt vymeniť (značka, názov, veľkosť, farba).
Pri výmene tovaru je zákazníkovi účtované poštovné (pokiaľ si ho nevyzdvihnete osobne na predajni Actisport, Brechtova 7, Brno-Lesná 638 00) a v prípade výmeny za produkt s inou hodnotou navrátený preplatok alebo naopak vyúčtovaný doplatok.
Formulář k vrácení/výměně zboží.
Reklamácia
Nie je uvedené inak, je tovar v záruke 24 mesiacov od dátumu zakúpenia. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné chyby tovaru.
Záruka sa nevzťahuje na:
- chyby, ktoré boli spôsobené hlavne neodborným či nešetrným zaobchádzaním, použitím výrobku v rozpore s jeho účelom alebo návodom k obsluhe, mechanickým poškodením, mierou obvyklého opotrebovania
- poškodenia vznikli: neopatrným, nevhodným či násilným mechanickým zaobchádzaním používaním tovaru v nevyhovujúcich podmienkach - tovar bol poškodený nadmerným zaťažovaním alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácií alebo všeobecnými zásadami poškodením prírodnými živlami alebo vyššou mocou
- na tovar mechanicky poškodený zásahom kupujúceho do výrobku a takisto do záručného listu
- na bežné opotrebovanie dodaných vecí (alebo ich dielov) spôsobené používaním (kratší životnosť výrobku sa teda nedá považovať za chybu a nie je možné ju ani reklamovať)
- na škody spôsobené jazdou v bránkach (žiadny model nami dodávaných lyží nie je určený na jazdu v bránkach; to sa týka aj modelov označených výrobcom ako "Competition", "Worldcup", "Racing" alebo podobne)
- na škody spôsobené používaním tovaru pri verejných, amatérskych alebo profesionálnych závodoch všetkého druhu, hlavne závodov v zjazdovom lyžovaní, skicrossu, freeridu a pod. (žiadny model nami dodávaných lyží nie je určený pre závodnú jazdu; to sa týka aj modelov označených výrobcom ako "Competition", "Worldcup", "Racing" alebo podobne)
V prípade závady na zakúpenom tovare prosím odošlite tovar riadne zabalený a viditeľne označte ako „REKLAMÁCIA“ na adresu predajne uvedenú nižšie a ku kompletnému tovaru aj s príslušenstvom pridajte kópiu nákupného dokladu, podrobný popis chyby a Vaše kontaktné údaje (adresu pre spätné zaslanie, tel. číslo). Pokiaľ bol tovar už v minulosti reklamovaný, priložte prosím aj doklad o reklamácií.
K uplatneniu reklamácie možno využiť reklamační formulár.
Zaslanie tovaru späť k nám
Tovar je potreba riadne zabaliť, označiť a odoslať na adresu našej predajne:
„REKLAMÁCIE“/“VÝMENA“/“VRÁTENIE“
Actisport
Brechtova 7
638 00 Brno-Lesná
Česká republika
Nezasielajte nám tovar k vráteniu, výmene alebo reklamácií na dobierku. Takéto zásielky nebudeme prijímať a vrátia sa späť na adresu odosielateľa.
Tovar je samozrejme možné priniesť aj osobne na našu predajňu na tej istej adrese.